3 sprawdzone sposoby na skuteczną ekspozycję odzieży w sklepie
Nie od dziś wiadomo, że dobra ekspozycja w sklepie jest gwarancją sukcesu. Sprzedawcy prowadzący czy to butiki z odzieżą mają niemały z tym problem. Muszą zadbać o asortyment i odpowiedni wyposażenie sklepów odzieżowych. Większość z nich nie wie właściwie od czego zacząć – mając stosy odzieży w asortymencie i co właściwie z tym zrobić? Przede wszystkim dobrze wyeksponować! Liczy się bowiem tak zwane pierwsze wrażenie, klient który wchodzi do sklepu chce mieć wszystko na wyciągnięcie ręki. Więc oprócz pięknej odzieży ważne aby sklep posiadał dobre wyposażanie – chodzi tutaj o półki, regały jak również manekiny.
Produkt na manekinie
Żaden wieszak czy też dobrze usadowiony regał nie wyeksponuje dobrze odzieży. Szczególnie jeśli jest to sukienka czy komplet bądź elegancka bluzka. Chcąc wyeksponować najlepsze walory swojego produktu warto posłużyć się manekinem. Tym bardziej, że obecnie manekiny to nie tylko znane od dawna korpusy rąk czy nóg do ekspozycji bielizny ale można nabyć manekiny plastikowe, postaciowe, które uzupełnią nie tylko wnętrze butiku ale wyeksponują zestaw odzieży i będą stanowiły element wyposażenia sklepu odzieżowego.
wyposażenie sklepów odzieżowych znajdziesz na stronie Hek-m.pl
Duży regał mniej produktów
Większość butików jest przeładowana odzieżą to wszystko sprawia, że klient nie chce bądź nie potrafi dokonać decyzji zakupowej. Dużo nie znaczy dobrze. Zamiast upychać stertę wieszaków z ciuchami w jednym miejscu najlepiej wybrać kilka produktów i zawiesić je na środku sklepu na małym regale. Wtedy też klient będzie miał miejsc aby ściągnąć odzież z wieszaka i dobrze jej się przyjrzeć, na regałach z powieszoną stertą wieszaków byłoby to niemożliwe.
Dobra organizacja przestrzeni
Butik odzieżowy nie musi być miejscem w którym jest dużo mebli, to klient powinien mieć dużo przestrzeni to on chce poczuć się komfortowo w sklepie. Mieć okazję zapoznać się z dostępnym asortymentem w sklepie. Kolejną rzeczą jest rozmieszczenie półek w sklepie, powinny być zawieszone na linii wzroku klientów. Równie ważna jest przejrzysta ekspozycja ubrań – aby na przykład klient nie pomylił konfekcji damskiej z męską. Jeśli mowa o organizacji przestrzeni sprzedawcy muszą pamiętać również o tym, że istotne jest odpowiednie światło. Sztuka dobrym operowaniem światła pozwala eksponować droższą odzież a do tego podkreślić kolory ubrań.
Poznaj ofertę producenta mebli sklepowych Tarpom.
Najnowsze komentarze