W ostatnim czasie w naszym kraju jest moda na zdrowe odżywianie się. Szczególnie, jeżeli chodzi o młode dziewczyny, które chcą mieć świetną sylwetkę, szczupły brzuch i tak dalej. Takie coś bardzo cieszy, ponieważ zdrowe jedzenie jest bardzo ważne i zapobiega wielu chorobom. Każdy, kto ma troszkę więcej kilogramów, musi się liczyć z tym, że jest bardziej podatny na różne wady serca, cukrzycę czy niewydolność oddechową. Dlatego trzeba takim ludziom to uświadamiać, na szczęście coraz częściej widzimy, że te osoby mają jednak głowę na karku i starają się, o zdrowie sami. Jednak co jeść, aby było to zdrowe i pomagało nam utrzymywać odpowiednią sylwetkę? Postaram się wam odpowiedzieć na to pytanie w kilku punktach poniżej.Dieta warzywna

 

Propozycja naszej diety

Jeżeli chodzi, o śniadanie to tutaj bardzo ważne jest, abyśmy dostarczyli dużą porcję białka i tłuszczów do naszego ciała, ponieważ musi ono mieć energię na cały dzień. Jednak nie mówię tutaj, o mięsie i tłustych jego częściach. Mam tutaj na myśli na przykład jogurt naturalny, który jest bogaty w białko i zdrowe bakterie, na przykład z owocami i płatkami owsianymi. Przede wszystkim świetnie smakuje, a po drugie jest bardzo zdrowe.

Drugi posiłek w ciągu dnia powinien być dwie godziny po śniadaniu, musi być przede wszystkim lekkostrawny i niskokaloryczny. Dlatego bardzo fajnym sposobem jest koktajl owocowy. Wyciskarka do soków to nie drogi sprzęt, a pomoże nam w tym wyśmienicie.

Obiad to na przykład warzywa na patelnię z ryżem i mięsem drobiowym, którego powinniśmy ugotować. Takie danie doda nam sił na resztę dnia oraz nie sprawi, że będziemy się czuć ociężale.

Na podwieczorek, warto wybrać jogurt, owoc, albo na przykład kisiel, który jest bogaty w wiele witamin i bakterii, dzięki temu wzmocni naszą odporność.

Na kolację, chleb pełnoziarnisty z twarożkiem lub dżemem będzie idealną opcją. Nie jest to ciężkostrawne i po takiej kolacji będzie nam się świetnie spać.

Zakończenie

To jest przykładowa dieta, którą każdy może sobie wdrożyć do swojego życia. Jak widzicie nie jest to takie trudne, więc nie możemy się ciągle ociągać i zwlekać z jej rozpoczęciem.

Kategorie: Dieta

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *